DİĞER
"Girişimci gazetecilik medya sektörünün her alanında kural haline getirilmeye çalışılan güvencesiz ve esnek çalışmayı sahiplenerek bunu bir avantaja çevirmeye çalışmaktadır. Ancak bu avantaj yatırım alanının ve hedef kitlenin sınırı nedeniyle çok az sayıda patron için olumlu, çok büyük sayıda güvencesiz çalışan içinse olumsuz bir sonuç doğuracaktır."
"Video oyun endüstrisi iş ve aşkın iç içe geçtiği tek medya endüstrisi değil. Video oyun endüstrisini başka medya endüstrilerinden kısmen farklı kılan şey, arzuları çok genç yaşlardan itibaren mobilize eden, küresel ve interaktif bir altyapıya sahip olması. Ayrıca, oyun denen meta üretildikten sonra da bir hayata sahip – indirilebilir içerik ve bu nedenle hiç bitmeyen bir üretim..."
"Dijital pazarda sadece mallar değil, deneyimler ve duygular da satılıyor. Bilgisayar oyunlarının da en iyi yaptığı şey bir duyguyu uyandırmak ve onu harekete geçirmek. Dolayısıyla video oyunlar duygulanımsal emeğin (affective labor) mobilizasyonu açısından son derece verimli mecralar."
© Tüm hakları saklıdır.
↑ Yukarı çık